Navigace

Obsah

Omezení provozu Městského úřadu Přelouč

Typ: ostatní

Na základě usnesení Vlády ČR o přijetí krizového opatření a z důvodu zamezení šíření koronavirové nákazy omezuje Městský úřad Přelouč až do odvolání provozní dobu pro veřejnost a upravuje ji následovně.

Pondělí 8:00 – 11:00 hod.

Středa 13:00 – 16:00 hod.

 

V úředních hodinách bude možné vyřizovat pouze nezbytně neodkladné záležitosti.

Mimo provoz je systém on-line objednávání návštěv na agendy:

  • matriky
  • občanských průkazů
  • cestovních pasů
  • řidičských průkazů
  • technik a registr vozidel

 

Ruší se do dnešního dne objednané návštěvy. Pokud potřebujete řešit neodkladnou záležitost, je nutné domluvit se na dalším postupu s pracovníky příslušné agendy telefonicky. Kontakty jsou uvedeny na stránkách města www.mestoprelouc.cz.

V pokladně městského úřadu nelze platit v hotovosti, proto žádáme občany, aby úhrady prováděli pouze bezhotovostně bankovním převodem. Úhrady poplatků lze od 16. března do odvolání provést pouze bezhotovostně.


Vytvořeno: 1. 4. 2020
Poslední aktualizace: 1. 4. 2020 19:04
Autor: Správce Webu